• Index
  •  » Piraci
  •  » Funkcje i tytuły załogi Pirackiej

#1 2012-05-30 21:07:48

Lee

Administrator

Zarejestrowany: 2012-05-29
Posty: 22
Punktów :   

Funkcje i tytuły załogi Pirackiej

Rangi



Szczur Okrętowy – To osoba która dopiero co przystąpiła do załogi i dopiero się uczy jak być prawdziwym piratem. Nie ma zbyt wielkiego szacunku wśród innych piratów, często jest pomiatana przez starszych rangą. Chcąc nie wylecieć za burtę musi podejmować się nawet najgorszych zadań, czyli zwykle robi za majtka, bądź chłopca okrętowego (jeśli jest młody). By otrzymać tą rangę nie trzeba spełniać jakichś specjalnych wymagań. Dostaje ją każdy nowy w organizacji.



Kamrat – To osoba która wykazała się już jakąś działalnością w organizacji. Jest już rozpoznawana przez większość piratów. Nadal nie jest zbyt poważana przez innych, ale już nie jest pomiatana i dostaje jakąś poważniejszą funkcję. Taką jak kuk, marynarz lub artylerzysta. By otrzymać tą rangę należy spędzić tydzień w organizacji, założyć własną kartę w kartotece i wziąć udział w co najmniej jednym wydarzeniu (takim jak burda w karczmie w wraz z innymi piratami) i codziennym życiu Piratów.



Pirat – To osoba która już spędziła nieco czasu w załodze i jest wystarczająco doświadczona by być prawdziwym piratem. Jest znana przez innych piratów, cieszy się ich szacunkiem i może obejmować funkcje podoficerskie. By otrzymać tą rangę należy spędzić miesiąc w organizacji, aktywnie uczestniczyć w życiu załogi na zatoce i wziąć udział w dwóch wydarzeniach.



Krwawy Pirat – To osoba bardzo doświadczona, która brała już udział w niejednym abordażu. Jest znana i poważana przez innych piratów nie tylko ze statku, ale w całej organizacji. Może obejmować funkcje oficerskie. By otrzymać tą rangę należy spędzić trzy miesiące w organizacji, aktywnie uczestniczyć w życiu załogi, wziąć udział w pięciu i wydarzeniach i zwerbować co najmniej jedną osobę.



Wilk Morski – To osoba której sława wykracza nawet poza organizację. Jest znana w całym Jarkendarze i Khorinis, jak nie jeszcze dalej. By otrzymać tą rangę należy przynieść sławę załodzę wykonując specjalne zadanie zlecone przez Herszta lub wziąć udział w wydarzeniu specjalnym (takim jak turniej walk) i wykazać się w nim czym wyjątkowym (zwyciężenie w turnieju, wyjątkowy czyn w życiu Zatoki).



Sprzymierzeniec Piratów – Tą rangę otrzymuje osoba która współpracuje z Piratami, lecz należy do sojuszniczego Piratów. Nie ma wstępu do głównej siedziby, lecz jego głos brany jest pod uwagę jeśli chodzi o sprawy Załogi.



Funkcje specjalne



]Herszt – Przewodzi wszystkim piratami. Zajmuje się większością spraw załogi, od planowania napadów, poprzez spieniężanie zdobytych towarów, aż do zajmowania się Pirackimi inwestycjami. Lecz nie siedzi sobie wygodnie w kryjówce i kieruje stamtąd działaniami piratów, tylko sam bierze udział w abordażach. Zwykle jest to najbardziej doświadczony z kapitanów. Funkcja ta sprawowana jest dożywotnio.



Zastępca - Dowodzi piratami,gdy herszt nie jest w stanie, lecz jeszcze dycha,czyli w przypadku choroby Herszta,czy ciężkiej rany.



Kapitan – Tą funkcje można jedynie objąć w przypadku posiadania własnego statku.  Kapitanowi podlegają wszyscy oficerowie, podoficerowie oraz załoga służąca na jego statku. Zależy od niego w zasadzie wszystko co związane jest z  okrętem. Wytycza zadania dla załogi, wyręczając się czasem oficerami. Dobry kapitan musi być jednocześnie strategiem, taktykiem, nawigatorem i charyzmatycznym przywódcą. Od tych cech zależy powodzenie wypraw pirackich oraz życie jego własne, jak i załogi.



Werbownik - Członek załogi Piratów wyznaczony do przyjęcia i wstępnego przetestowania nowego narybku.



Funkcje oficerskie



Bosman - Bosman zajmuje się "nadzorem" nad załogą. Dba o dyscyplinę na statku oraz pilnuje szczegółowego wypełniania rozkazów kapitana. Jeśli kapitan wyda rozkaz "ogólny" (np. „przygotować się od abordażu!”), Bosman ma za zadanie rozdzielić poszczególnym grupom załogantów odpowiednie zadania.



Cieśla Okrętowy - Dowodzi grupą, zajmującą się naprawą i konserwacją poszycia statku. Ich zadaniem jest też oczyszczanie poszycia z różnego morskiego dziadostwa co to się do owego poszycia przyczepi.



Ogniomistrz - Dowodzi grupami obsługującymi pokładową artylerię. Od jego dyrygentury zależy częstotliwość i celność ostrzału. Odpowiada także za konserwacje i dbanie o obsługiwany przez jego ludzi sprzęt.



Kwatermistrz - Dba o zaopatrzenie i prawidłowe rozdysponowanie miejsca ładunkowego. Oprócz tego prowadzi spis ładunku i zajmuje się podziałem łupów.



Funkcje podoficerskie



Sternik – Wyspecjalizowany, doświadczony żeglarz, zajmujący się kierowaniem (w dosłownym tego słowa znaczeniu) statkiem. Mimo że jest to podoficer, jest to funkcja bardzo odpowiedzialna.  W czasie sztormu bądź bitwy morskiej, jego umiejętności decydują o losie całej załogi.



Medyk – Uzdrowiciel, zwykle alchemik. Zajmuje się leczeniem obrażeń odniesionych przez piratów podczas bitw morskich,czy w wyniku zdarzeń losowych. Jako,że na statku nie ma specjalistycznego sprzętu musi radzić sobie z tym co ma. Właśnie dlatego tak wiele kalek wśród piratów.



Funkcje zwykłe



Kuk – Kucharz okrętowy zajmuje się wyżywieniem załogi czyli przygotowywaniem posiłków i dbaniem o zaopatrzenie spiżarni. Wbrew pozorom jest to ważna funkcja, która ma wpływ na morale załogi.



Marynarz - Typowy żeglarz, zajmujący się w zasadzie wszystkim co w danym momencie jest do zrobienia. Głównie śmiga po olinowaniu i walczy w abordażach, resztę zostawiając Majtkom. Jako najliczniejsza grupa załogantów, marynarze stanowią główną siłę abordażową.



Artylerzysta – Żeglarz wyszkolony i przydzielony do obsługiwania pokładowej artylerii czyli katapult i balist.



Majtek – Po prostu niższy stopniem marynarz. Zajmuje się pomaganiem cieśli (konserwacja statku), kwatermistrzowi (załadunek),  czasem medykowi (przytrzymywanie rannych,oby nie uciekali).



Chłopiec okrętowy - Młodzik bez większego doświadczenia. Zajmuje się różnymi czynnościami. Może pomagać kukowi, czyścić pokład, przenosić wiadomości i tak dalej.

Offline

 
  • Index
  •  » Piraci
  •  » Funkcje i tytuły załogi Pirackiej

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
fajne gry single player pas nośny mauser dboy co zrobic po pierwszym upadku z konia www.biaklan.pun.pl czy to jest możliwe aby zostać wampirem